Proč si pronajmout stánek v obchodním centru?
Pohráváte si s myšlenkou provozu obchodu nebo restaurace v obchodním centru? Pokud vás trápí obavy, zda provoz dlouhodobě utáhnete, zvažte možnost stánkového prodeje – nabízí hned několik výhod najednou.
se stánkem se do obchodního centra můžete dostat za rozumný nájem a zlomek investice oproti zařízení klasické obchodní jednotky. Bonusem je také flexibilní doba pronájmu od několika dnů do cca jednotho roku / dvou let a vysoká návštěvnost obchodního centra.
Pro nákupní centrum představují stánky další možnost, jak zpestřit nabídku o občerstvení, služby a neokoukané značky. Kiosky doplňují celkové vnímání a atmosféru pasáží v centrech. Ve stáncích se už dávno neprodávají jen cetky a nekvalitní zboží. Dokonce i velké značky chtějí být vidět a vykročit z prostoru svých pevných jednotek ven – do pasáže nákupního centra. Alespoň na krátkou dobu. Často si tím testují nový produkt nebo potenciál dané lokality. V Dejsiprostor jsme zařídili takové prodejní místo pro stánek v obchodním centru Nový Smíchov například společnosti Curaprox, bance ING nebo cukrárně Ollies.
Menší maloobchodníci, kteří třeba doposud působili jen na e-shopech, si mohou v obchodních centrech vyzkoušet přímý kontakt se zákazníky a zapůsobit na ty, kteří jejich produkty zatím neznají. Originální české pivo Aurosa si díky nám na Smíchově vyzkoušelo třídenní vánoční prodej a offline marketing své značky.
Pokud se tedy zrovna rozhodujete třeba pro vánoční prodej v obchodním centru, najdeme místo, kde bude váš koncept fungovat, propočítáme náklady a pomůžeme s vyjednáváním smluv. Spolupracujeme také se zkušenými architekty, kteří vám mohou zajistit návrh i výrobu vašeho kiosku.