Tým z Meera Design zve své zákaznice do pop-up showroomu v Krymské

Meera svými bio textilními produkty manifestuje krásu a vznešenost, vkus a eleganci, „meerumilovnost“ a ohleduplnost k přírodě. Návštěvníci měli už 4 x možnost vyzkoušet si produkty od Meery v pop-up showroomu na Krymské.

Meera je výrobce textilních výrobků z biobavlny, vyrobených na míru, v České republice. Autorkou projektu Meera Design je Klára Stejskalová. Navrhuje a nechává šít modely z biobavlny.

Bára s Klárou z Meery nám vysvětlily základní hodnoty stojící za jejich značkou

"Není nám lhostejná budoucnost planety, ani zdraví lidí. Při klasickém zpracování bavlny se používají chemické látky, které poté přecházejí pokožkou do těla. Při používání biotextilu podle studií dochází k rapidnímu ústupu ekzémů, alergií, respiračních problémů atd. Biobavlna v létě chladí (je prodyšná) v zimě hřeje, člověk se méně potí, což je pro pokožku velký komfort."

Produkty si můžete běžně objednat online. Na jaře a v létě měly ale zájemkyně možnost seznámit se s Meerou naživo v jednodenním pop-up showroomu v Krymské ulici. Oblečení si mohly vyzkoušet, poradit se s návrhářkami ohledně úpravy modelů, barev nebo střihů a vybrané kousky si objednat. 

Co vedlo Báru s Klárou k pronájmu pop-up obchůdku na Krymské?

"Jsme na začátku projektu Meera Design - navrhovat a šít oblečení z biobavlny. Samozřejmě nás napadlo pronajmout si klasicky kancelář, ale cenově to není dostupné, nevyplatilo by se nám to. Takže jak se se zákaznicemi sejít a nemuset být v kavárně... Kamarádka nám poradila stránky dejsiprostor.cz. Při prohledávání stránek jsme narazili na pronájem obchodních prostor v Krymské. Cena přijatelná, prostor a umístění perfektní. Těší nás, že si můžeme prostor pronajmout opakovaně, takže teď už naše zákaznice vědí, kde nás hledat. Již jsme si obchodní prostor pronajali čtyřikrát."

Co to je a k čemu je vlastně užitečný "pop up" obchod?

Pop-up je dočasný obchod nebo showroom, který si otevírají start-upy, on-line shopy, menší butiky i velké značky, včetně Google nebo Magnum.
Proč si vlastně značky pronajímají prostor jen dočasně (týden až rok)?

-testují prodej nového produktu / v nové lokalitě / novým zákazníkům,
-otevřením pop-upu na zajímavém místě zvyšují povědomí o značce,
-prezentují on-line produkt v reálném světě,
-využívají sezónní prodej

Také hledáte místo, kde vystavit vaše výrobky? Zkuste Krymskou nebo jiný pronájem obchodních prostor z naší nabídky;)

Publikováno 12. 4. 2017
Zajímavé informace o prostorech 1x za měsíc ve vaší schránce