Stylové industriální eventové prostory u Staroměstského náměstí

Eventy, Konference 315 m2 250 Praha 1, Staré Město

O prostoru

Uspořádejte svůj event ve zmodernizovaných konferenčních prostorech secesního Štencova domu jen pár metrů od Staroměstského náměstí.

Prostor zahrnuje hlavní sál s galerií v patře, venkovní atrium a kavárnu s terasou. Kapacita hlavního sálu (127 m2) je 120 osob v divadelním sezení a 150 osob na stání. Při využití venkovního prostoru, terasy a kavárny je kapacita až 250 osob.

K pronájmu je k dispozici také reprezentativní a vzdušná místnost Otakar (41 m2). Kapacita místnosti je 20 osob kolem stolu, neformálně 25 osob a divadelně až 30 osob. Místnost je vybavena laserovým projektorem, reproduktory Bang & Olufsen, flipchartem a součástí je vlastní kuchyňka a toaleta.

Podmínky pronájmu

  • Cena pronájmu hlavního sálu s galerií:
    • Pracovní dny
      • 08:00 - 18:00 - 12 000 Kč / hodina
      • 18:00 - 08:00 - 8 000 Kč / hodina
      • 08:00 - 12:00 - 40 000 Kč / 4 hodiny
      • 12:00 - 18:00 - 60 000 Kč / 6 hodin
      • 08:00 - 18:00 - 100 000 Kč / 10 hodin
      • 18:00 - 24:00 - 40 000 Kč / 6 hodin
      • 08:00 - 24:00 - 130 000 Kč / 16 hodin
    • Víkendy
      • 08:00 - 18:00 - 6 000 Kč / hodina
      • 18:00 - 08:00 - 8 000 Kč / hodina
  • Cena pronájmu místnosti Otakar:
    • Pracovní dny
      • 08:00 - 22:00 - 4 200 Kč / hodina
      • 08:00 - 12:00 - 14 000 Kč / 4 hodiny
      • 12:00 - 18:00 - 18 000 Kč / 6 hodin
      • 08:00 - 18:00 - 25 000 Kč / 10 hodin
      • 18:00 - 23:00 - 17 500 Kč / 5 hodin
  • Samostatný pronájem otevřeného atria - 5 000 Kč / hodina
  • Samostatný pronájem terasy u kavárny - 3 000 Kč / hodina
  • Otevřená kavárna nad rámec otevírací doby (po - pá 8:00 – 18:00) - 500 Kč / hodina
  • Prostor se pronajímá v jakýkoliv den i hodinu. Preference jsou však na všední dny po 18:00 a víkendy kdykoliv, a to vzhledem k primárnímu využití eventového prostoru pro práci členů coworkingového centra.
  • V ceně pronájmu je projektor, profesionální osvětlení a ozvučení (včetně mikrofonů), řečnický pult a zkušený event koordinátor, který dohlíží na chod celé akce.
  • V případě zájmu je možnost zajistit catering, další technické vybavení, výzdobu, hostesky i doprovodný program.
  • Storno podmínky: Pevné
  • Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH

Vybavenost prostoru

  • Promítací technika
  • MIKROFONy
  • OSVĚTLENÍ
  • OZVUČENÍ
  • WIFI
  • ŠATNA
  • VENKOVNÍ SEZENÍ
  • Kavárna
  • Zajištění streamingu
  • Parkování
od  60 000,- / den

Jak to funguje?

  1. Odešlete nezávaznou poptávku.
  2. Do následujícího pracovního dne se vám ozveme zpět.
  3. Doladíte detaily s manažerem pronájmů.
7jh3njdwv1_Hanka-account-vyrez.JPG

Potřebujete poradit?

Hana Kučerová
manažerka pronájmů
+420 603 878 086

Mapa lokality

Zajímavé informace o prostorech 1x za měsíc ve vaší schránce