Eventy, Konference

Neformální konferenční prostory s kuchyní a výhledem na Vltavu

270 m2 Praha 2, Nové Město

Jak to funguje?

  1. Odešlete nezávaznou poptávku.
  2. Do následujícího pracovního dne se vám ozveme zpět.
  3. Doladíte detaily s manažerem pronájmů.

O prostoru

Pronajměte si multifunkční konferenční prostory v centru Prahy s výhledem na Pražský hrad a řeku Vltavu. Jsou ideálním místem pro menší firemní akce, konference, meetingy, workshopy, produktové prezentace, módní přehlídky, natáčení, focení nebo křty knih.
 
Prostor je vybaven designovým nábytkem a profesionální kuchyní, která nabízí možnosti gastronomických aktivit, včetně kurzů vaření, teambuildingů, firemních snídaní, obědů i večeří, drink party, degustací a privátních večeří. 
 
Prostor se skládá ze tří místností a samostatné profesionálně vybavené kuchyně. Větší místnost má kapacitu 38 osob při divadelním uspořádání, menší místnosti (zasedačky) mají kapacitu 12 osob.

Kapacita:

  • 80 osob na stání
  • 50 osob na sezení

V případě zájmu vám rádi zprostředkujeme catering, včetně kuchařské show.

Podmínky pronájmu

  • Cena pronájmu plně vybavené kuchyně a větší místnosti:
    • 08:00 - 18:00 - 1650 Kč za hodinu,
    • po 18 hodině - 2 250 Kč za hodinu,
    • po 22 hodině - 3 500 Kč za hodinu
  • Cena pronájmu zasedačky:
    • 08:00 - 18:00 - 650 Kč za hodinu, 
    • po 18 hodině - 900 Kč za hodinu
  • Cena pronájmu celého prostoru:
    • 08:00 - 18:00 - 2 800 Kč za hodinu, 
    • po 18 hodině - 4 000 Kč za hodinu,
    • po 22 hodině - 4 500 Kč za hodinu
  • K pronájmu se přičítá poplatek za servis (úklid prostoru po akci, koordinace a asistence na místě, příprava teplých nápojů) ve výši 2 500 Kč při nevařících akcích a 3 500 Kč při vařících akcích
  • Nadstandardní služby
    • Příprava exkluzivní akce na klíč: příprava specifického menu a programu na míru, práce šéfkuchaře, event koordinátora - cena 900 Kč na hodinu
    • Event koordinátor: přítomnost na akci, práce nad rámec nabízených služeb - 900 Kč na hodinu
  • Storno podmínky: Pevné
  • Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH

Co byste měli vědět

  • K dispozici placené hlídané parkoviště cca 200 m od prostoru.

Vybavenost prostoru

  • profesionání kuchyně Boffi
  • Audivizuální technika (LCD TV, stereo)
  • wifi
  • projektor
  • plátno
  • tiskárna
  • whiteboard
  • flipchart
  • židle
  • sofa
  • stoly

Potřebujete poradit?

90v0cqnmtt_DSC00990-3b-account.jpg
Jiří Stehlík
manažer pronájmů
777 108 810

Mapa okolí

Zajímavé informace o prostorech 1x za měsíc ve vaší schránce