Eventy, Konference

Konferenční prostory a lounge, Újezd

100 m2 Praha 5, Smíchov

Jak to funguje?

  1. Odešlete nezávaznou poptávku.
  2. Do následujícího pracovního dne se vám ozveme zpět.
  3. Doladíte detaily s manažerem pronájmů.

O prostoru

Pronajměte si designové konferenční prostory s oboustranným krbem vhodné pro eventy, tiskové konference, setkání s novináři, prezentace produktů, workshopy, školení, firemní akce, soukromé či dětské party.
Prostor je také možné rozdělit protihlukovými závěsy na dvě místnosti, jednu část využít např. jako školící zónu a druhou jako lounge pro odpočinek a občerstvení. Vstup do prostoru je přímo z ulice.

K dispozici jsou mobilní stoly s designovými židlemi pro cca 50 osob, 4 sofa pro 12 osob a křesla pro cca 14 osob. Kavárensky usadíme v zadní části 40 osob či divadelně 60 osob a přední část sálu zůstává volná pro catering či koktejl stoly.

Vše lze uspořádat dle vaší potřeby.

Jako doprovodný program pro vaše akce můžete využít služeb místního Beauty Spa a zpříjemnit tak vaší akci masáží či kosmetickými službami.

Cateringové služby

  • Catering v prostoru nevyrábí, ale rádi vám jej zajistíme přes ověřené externí dodavatele. Ke cateringu je nutné připočítat náklady cateringové služby jako je doprava, obsluha a inventář.
  • Vlastní catering vítán, k tomu zvolte jednu z variant zázemí.
    • Zázemí na baru: 2 900 Kč / odkládací a přípravné plochy, 1x lednička, kávovar Nespresso (bez kapslí), přívod vody, elektřina.
    • Zázemí 20 m² + bar: 4 900 Kč / odkládací a přípravné plochy, 1x lednička, kávovar Nespresso (bez kapslí), přívod vody, elektřina, místnost/šatna pro catering 20m².
    • Zázemí 20 m²: 2 000 Kč / místnost pro vedení firmy, technické zázemí, šatna, prostor pro uskladnění velkých obalů od techniky, krabice atd.

Podmínky pronájmu

  • Cena pronájmu je:
    • 9 990 Kč za půldenní pronájem do 5 h
    • 18 990 za celodenní pronájem do 10 h
  • Prostor je nutné rezervovat včetně příchodu pro instalaci a přípravy a deinstalace
  • V případě, že budete potřebovat více času na přípravy či se akce protáhne, je každá započatá hodina počítána 2 000 Kč
  • V případě, že potřebujete uskladnit krabice od techniky, obaly, kufry atd., rezervujte, prosím, k pronájmu sálu zázemí 20m2, v případě potřeby většího zázemí pak celý prostor
  • V ceně pronájmu je Vybavenost prostoru a osoba dohlížející na průběh akce
  • Storno podmínky: Pevné
  • Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH

Co byste měli vědět

  • Přístup do prostor od 9:00 - 20:00, po domluvě i déle
  • Parkovat lze před vchodem na hodinách

Vybavenost prostoru

  • FLIPCHART
  • LCD TV
  • WIFI
Zajímavé informace o prostorech 1x za měsíc ve vaší schránce