Proč si pronajmout stánek v obchodním centru?

Pohráváte si s myšlenkou otevření pobočky v obchodním centru? Pokud vás trápí obavy, zda provoz dlouhodobě utáhnete, zvažte možnost stánkového prodeje – nabízí hned několik výhod najednou.

Do obchodního centra se můžete dostat za rozumný nájem a zlomek investice oproti zařízení klasického kamenného obchodu. Bonusem jsou také doba pronájmu od několika dnů do jednoho roku a vysoká návštěvnost.

Pro nákupní centra představují stánky další možnost, jak zpestřit nabídku o občerstvení, služby a nové značky. Kiosky doplňují celkové vnímání a atmosféru těchto míst. Ve stáncích se už dávno neprodávají cetky a nekvalitní zboží. Dokonce i velké značky chtějí být vidět a vykročit z prostoru svých pevných jednotek ven – do pasáže nákupního centra. Alespoň na krátkou dobu. Často si tím testují nový produkt nebo potenciál dané lokality. V Dejsiprostor jsme takové prodejní místo zajistili například společnosti Curaprox a bance ING - přímo v přízemí Obchodního centra Nový Smíchov tak vzniklo klientské centrum. 

Menší maloobchodníci, kteří doposud působili jen na e-shopech, si mohou v obchodních centrech vyzkoušet přímý kontakt se zákazníky a zapůsobit na ty, kteří jejich produkty zatím neznají. Originální české pivo Aurosa si díky nám na Smíchově vyzkoušelo třídenní prodej a offline marketing své značky.

Pokud se tedy zrovna rozhodujete pro kiosek v obchodním centru, najdeme místo, kde bude váš koncept fungovat, propočítáme náklady a pomůžeme s vyjednáváním smluv. Spolupracujeme také se zkušenými architekty, kteří vám mohou zajistit návrh i výrobu vašeho kiosku.

Publikováno 22. 3. 2018
Zajímavé informace o prostorech 1x za měsíc ve vaší schránce