Pop-up event pro značku Maimana

Konceptu Maimana, který dováží z Afghánistánu tradiční vlněné výrobky, jsme pomohli najít prostor moderního pop-up studia na Letné pro prezentaci svých produktů.

Příběh Maimany začal v roce 2013, kdy její zakladatelka v rámci mise pro českou neziskovou organizaci pracovala na afghánském venkově a pomáhala místním rodinám postavit se po válce zpět na vlastní nohy. Na svých cestách se setkala s mnoha místními ženami, které jí nadchly krásou tradičního afghánského umění.

Tak se po návratu do Česka zrodil nápad tyto ručně tkané koberce a doplňky z vesnic na severu a západě Afghánistánu dovážet. Maimana tak nejen šíří povědomí o tradičním umění v Česku, ale svou činností zprostředkovává i férovou odměnu místním rodinám.

Maimana prodává výrobky přes vlastní e-shop. Prodejní výstava v moderním pop-up studiu na Letné, které jsme pro akci zprostředkovali, umožnila všem milovníkům tradičního umění prohlédnout si jejich produkty naživo.

Co to je a k čemu je vlastně užitečný "pop up"?

Pop-up je dočasný obchod nebo showroom, který si otevírají start-upy, on-line shopy, menší butiky i velké značky, včetně Google nebo Magnum.
Proč si vlastně značky pronajímají prostor jen dočasně (týden až rok)?

-testují prodej nového produktu / v nové lokalitě / novým zákazníkům,
-otevřením pop-upu na zajímavém místě zvyšují povědomí o značce,
-prezentují on-line produkt v reálném světě,
-využívají sezónní prodej

Zajímá vás, kde se v Praze dá otevřít pop-up obchod? Koukněte na naši nabídku pronájmu obchodních prostor nebo zavolejte

 

Publikováno 12. 4. 2017
Přihlašte se k našemu newsletteru