Multifunkční konferenční prostory v centru Prahy
Moderní multifunkční eventové prostory jsou vhodné pro firemní akce a eventy, workshopy, firemní večeře a školení. Ať už se jedná o lehký oběd, brunch nebo večerní koktejl, banket či večeři nebo soukromou večeři, eventové oddělení vám s naplánováním akcí pomůže.
V prostorech se nachází několik konferenčních a zasedacích prostor, které vyhovují všem požadavkům potřebám firem při pořádání akcí a setkání. Všechny prostory pro akce mají modulární uspořádání, které lze přizpůsobit vašemu eventu.
Kapacity:
- Konferenční sál - 100 m2, kapacita až 100 osob
- Meeting room - 74 m2, kapacita až 30 osob
- Klub - 33 m2, kapacita až 40 osob
- Vinárna - 21 m2, kapacita až 35 osob
- Restaurace - 180 m2, kapacita až 100 osob
- Kavárna - 63 m2, kapacita až 30 osob
Podmínky pronájmu
- Ceny pronájmu:
- Konferenční sál - 35 000 Kč/den
- Meeting room - 15 000 Kč/den
- Kavárna - 40 000 Kč/den (forma minimální konzumace)
- Vinárna - minimální konzumace 40 000 Kč/den (forma minimální konzumace)
- Degustační místnost - 15 000 Kč/den (forma minimální konzumace)
- Klub - 25 000 Kč/půl den (forma minimální konzumace)
- Restaurace - minimální konzumace 175 000 Kč/den (forma minimální konzumace)
- Zahrádka v letních měsících - 60 000 Kč/den (forma minimální konzumace)
- Možnost pronájmu na půl den za poloviční cenu
- Uvedené ceny jsou bez DPH
Vybavenost prostoru
Cateringové služby
U tohoto prostoru vám rádi zajistíme catering na míru vaší akci. Okoralých chlebíčků se ale s námi bát nemusíte. Společně s našimi dlouholetými partnery vám připravíme gastro zážitek, na který budete ještě dlouho vzpomínat.
Cateringové služby
U tohoto prostoru vám rádi zajistíme catering na míru vaší akci. Okoralých chlebíčků se ale s námi bát nemusíte. Společně s našimi dlouholetými partnery vám připravíme gastro zážitek, na který budete ještě dlouho vzpomínat.